• AnyTone AT-3318

    990 kr

    Vårt minste og rimeligste DMR håndsett.

    5W sendestyrke på VHF båndet og 4W på UHF båndet. Både sending og mottak mellom 136-174 MHz og 400-520 MHz, et solid håndsett med god byggekvalitet og svært god batterikapasitet.

    Godt volumnivå og tydelig høyttaler som gjør at en hører godt hva som blir sagt selv om håndsettet henges i radiolomme på selens skulderstropp. Gode knapper som kan betjenes med hansker og gir tydelig klikkfølelse.

    Dette er en rimelig og ukomplisert radio som passer svært godt som første radio for nye piloter og piloter som ikke vil ha en mer omfattende og kostbar blåtannløsning som storebror Anytone AT-D878UVII+ representerer.

    Leveres med egen ladekrybbe, har Kenwood type plugg for headsett og passer fint i radiolommenene våre.

    Alle våre AnyTone håndsett kommer preprogrammert med HP/NLF sin standard frekvens i Norge; 154.175 MHz

  • AnyTone AT-D878UV ladekrybbe

    90 kr

    Hurtiglader til AT-D878UV serien.

    NB! Leveres uten strømadapter

  • Anytone AT-D878UVII Plus USB-C

    2 790 kr

    Håndholdt DMR håndsett av høy kvalitet med et vell av funksjoner.

    Men den viktigste funksjonen for oss piloter er muligheten til å koble den til headsett via Blåtann, slik at vi slipper unna unødvendig kabling som kompliserer pre-takeoff sjekken og forenkler og gjør utstyrspakken enklere og lettere.

    Radioen har også medfølgende trådløs PTT (push-to-talk) knapp som kan festes til riser eller bremseline slik at radioen kan betjenes uten å ta hendene av “rattet”.

    Alle våre AnyTone håndsett kommer preprogrammert med HP/NLF sin standard frekvens i Norge; 154.175 MHz

    NB! Denne versjonen leveres med batteri som kan lades både med USB-C og i krybbe.

  • AnyTone Bluetooth PTT

    290 kr

    Blåtann PTT (push-to-talk) knapp til AT-D878UV serien

  • AnyTone D878UV USB-C batteri

    350 kr

    Tilleggsbatteri til alle versjoner av AnyTone D878UV serien. Batteriet har en kapastet på 3100 mAh og det kan lades med USB-C kabel i tillegg til ladestasjonen som fulgte med radioen.

  • BGD Lynx 2

    49 900 kr
  • Bir Billing – Explore

    19 900 kr

    Å fly paraglider langs denne fjellrekken som huser 8 av klodens 10 høyeste fjelltopper er en opplevelse som gir varige inntrykk.

  • Camp PPX 2024

    4 250 kr

    Selv om norges geografiske midtpunkt ligger ved Steinkjer så er vi ganske så sikre på at Norges PG midtpunkt befinner seg et eller annet sted rundt Vågå, både hva gjelder PG potensiale og flybarhet.

    Team Rotor ønsker med dette å invitere absolutt alle som flyr paraglider til Camp PPX i Vågå.

    Camp PPX er Team Rotor sitt årlige arrangement og ambisjonen for arrangementet er å skape en nyttig, kjekk og sosial samling for piloter på alle nivåer hvor man skal få muligheter både til å lære og å utvikle seg uavhengig av nivå på ferdigheter og ambisjoner.

    Opplegget er flyving fra morgen til kveld hvorpå fellesgrillene tennes på Smedsmo Camping hver kveld kl. 2000

     

  • Chamonix – SPG Camp

    24 900 kr
  • Charly Speed Release

    290 kr

    Mekanisme som monteres mellom vingens brummel-hook og speedbar. Sterkt anbefalt brukt i kombinasjon med Quick Release for hovedskjerm når man benytter flybar rogallo type nødskjerm som feks. Beamer

  • Espírito Santo – Explore

    18 900 kr
  • Explore Thailand

    Fra 18 900 kr
  • GIN Bolero 7

    29 900 kr
  • GIN Bonanza 3

    49 900 kr

    GIN sin C-klasse består nå kun av rene 2-liner design, Bonanza 3 er XC og konkurransemodellen og Camino 2  som er lettvektsutgaven som egner seg god for den ambisiøse HnF og XC/VolBiv piloten som vil ha en god miks av ytelse, lav vekt og pakkvolum.

    Bonanza 3 er første vinge ut og er en XC maskin med GIN sitt nye Wave Leading Edge konsept som gir den karakteristiske bølgede fronten som har vist seg i vindtunnell å gi mer kollapsresistens samt potensielt bedre ytelser og komfort i turbulent løft. Bonanza 3 har et moderat sideforhold på 6.3 og egner seg for piloter med erfaring fra høy-b segmentet som ønsker seg betydelig bedre ytelser for XC og som innsteg til konkurranseflyving i Sportsklassen.

  • GIN Boomerang 12

    59 900 kr
  • GIN Explorer 2

    49 900 kr

    GIN Explorer 2 er en av de EN-B sertifiserte vingene på markedet som har det høyeste sideforholdet, faktisk har denne vingen samme sideforhold som de populære EN-C vingene Delta 4 og lettvekteren Alpina 4.

    Dette er en lettvektsvinge, med svært gode ytelser for klassen, den har et beskjedent pakkvolum og kan pakkes kompakt som resultat av at den designet med korte spiler.

    Der mange produsenter velger å redusere antall størrelser og gjerne utelate den øverste størrelsen velger GIN å inkludere også den største størrelsen slik at denne lettvekteren passer for piloter med startvekt mellom 55-120 kg.

    En ypperlig vinge for ambisiøse Hike & Fly piloter i Norge hvor det ofte må bæres et stykke til start men som likevel har ytelser som vil ta deg høyt og langt og som sørger for at du også er i stand til å utnytte den svake siste kveldsboblen for den siste milen som lukker ditt planlagte rekordtriangel.

Niks mer

Niks mer