BGD Seed
13 300 krDette er en rimelig vinge dedikert til bakketrening. (groundhandling).
Vingen er ikke sertifisert for flyving.
Som innlogget bruker får du gratis frakt på alle webordre samt adgang til å velge faktura som betalingsmåte
Dette er en rimelig vinge dedikert til bakketrening. (groundhandling).
Vingen er ikke sertifisert for flyving.
Å fly paraglider langs denne fjellrekken som huser 8 av klodens 10 høyeste fjelltopper er en opplevelse som gir varige inntrykk.
Selv om norges geografiske midtpunkt ligger ved Steinkjer så er vi ganske så sikre på at Norges PG midtpunkt befinner seg et eller annet sted rundt Vågå, både hva gjelder PG potensiale og flybarhet.
Team Rotor ønsker med dette å invitere absolutt alle som flyr paraglider til Camp PPX i Vågå.
Camp PPX er Team Rotor sitt årlige arrangement og ambisjonen for arrangementet er å skape en nyttig, kjekk og sosial samling for piloter på alle nivåer hvor man skal få muligheter både til å lære og å utvikle seg uavhengig av nivå på ferdigheter og ambisjoner.
Opplegget er flyving fra morgen til kveld hvorpå fellesgrillene tennes på Smedsmo Camping hver kveld kl. 2000
Mekanisme som monteres mellom vingens brummel-hook og speedbar. Sterkt anbefalt brukt i kombinasjon med Quick Release for hovedskjerm når man benytter flybar rogallo type nødskjerm som feks. Beamer
I sin TargetCross-serie har Charly utviklet det mest gjennomtenkte nødskjermsystemet på markedet.
Serien består av en standard firkant og en styrbar firkantreserve i 4 ulike størrelser. Spesialutviklet innerpose med separat rom for liner sørger for lynrask åpning kombinert med lav vekt og synkrate gjør dette til vår anbefalte standardløsning for setemontert nødskjerm.
GIN sin C-klasse består nå kun av rene 2-liner design, Bonanza 3 er XC og konkurransemodellen og Camino 2 som er lettvektsutgaven som egner seg god for den ambisiøse HnF og XC/VolBiv piloten som vil ha en god miks av ytelse, lav vekt og pakkvolum.
Bonanza 3 er første vinge ut og er en XC maskin med GIN sitt nye Wave Leading Edge konsept som gir den karakteristiske bølgede fronten som har vist seg i vindtunnell å gi mer kollapsresistens samt potensielt bedre ytelser og komfort i turbulent løft. Bonanza 3 har et moderat sideforhold på 6.3 og egner seg for piloter med erfaring fra høy-b segmentet som ønsker seg betydelig bedre ytelser for XC og som innsteg til konkurranseflyving i Sportsklassen.
Niks mer
Niks mer